.
.

söndag 12 januari 2014

Skön söndag och Vinterland!







Äntligen!

Nu är den här, snön. Härligt, och hoppas nu att den får ligga kvar ett tag.
Med den kom kylan och framförallt ljuset. 
Oh, vad jag saknar ljus så här års, så det var verkligen välkommet.

I går firades dubbel födelsedag här hemma. 
Min pappa och jag som fyller år i januari brukar ha gemensamt kalas.
Mysigt, med närmaste familjen och massa god mat och dryck.





Trevligt med fina födelsedagstulpaner som nu står både här och där här hemma.
Man kan ju inte få nog av dem, eller hur.

Ha en fortsatt fin söndag därute..

Victoria

6 kommentarer:

annelie_ua / blomsterochbakverk sa...

Så vackra bilder <3 Den där fåtöljen ser helt fantastiskt skön ut att sjunka ner i med en god bok och en värmande dryck. Fortsatt fin söndag till dig.

Villa Ryttarängen sa...

Grattis i efterskott eller i förskott. Vilken fin bukett du fått. Ser mysigt ut där i fåtöljen. Kraaam pia

Lena - gott för själen sa...

Ser man på, då får jag gratulera i efterskott då!

Visst är det härligt med snön! Så ljust och skönt.

Kram Lena

Channal sa...

Vacker bukett och visst är det vackert ute nu!

Kramar Anna

dianasdrömmar sa...

Härliga bilder och grattis i efterskott kram Diana

Enkel stil sa...

Grattis några dagar för sent! Jag gick hem en halv timme tidigare idag och så härligt ljus det var. Känns som att vi är på rätt väg. Fina bilder. Kramar Anita